اسپرینگ‌فیلد با اولین مجموعه لباس دیجیتال خود وارد متاورس می‌شود!

اختصاصی هنر و معماری آبگینه : مُد و لباس از جمله موضوعاتی است که از اولین روزهای همه‌گیری اشتیاقِ جهانی پیرامون حضور در فراجهانِ دوست داشتنی به طور قابل توجهی خودنمایی کرد. برند اسپانیایی اسپرینگ‌فیلد با اولین مجموعه لباس‌ دیجیتال خود وارد متاورس می‌شود!

برند اسپرینگ‌فیلد (مستقر در مادرید)

این مجموعه پوشاک دیجیتال که Metacollection نام دارد و برای استفاده‎‌ی آواتارهای دیجیتال آماده شده است، حاصل یک همکاری مشترک میان شرکت اسپانیایی فعال در طراحی تجربیات متاورس یعنی Playoffnations و همچنین کارشناسان فعال در حوزه وب ۳ و متاورس AlterHeaven می باشد و تا ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۲ به طور انحصاری بر روی پلتفرم های روبلاکس و دیسنترالند در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید اقلام خریداری شده در پلتفرم روبلاکس فقط در آن پلتفرم قابل استفاده خواهند بود، در حالی که اقلام خریداری شده در پلتفرم دیسنترالند می‌توانند به لطف فناوری بلاکچین در دیگر فضاهای دیجیتالی نیز استفاده شوند.

اما روزاریو تروینو، مدیر بازاریابی و ارتباطات برند اسپرینگ‌فیلد (مستقر در مادرید) به عنوان یک برند جوان تولید کننده پوشاک برای بانوان و آقایان در این باره می‌گوید:

“مُد راهی است برای بیان شخصیت فردی؛ و به مانند دنیای فیزیکی، هرکسی می‌تواند آواتار منحصربه‌فرد خود را در متاورس انتخاب کند. حتی آواتار نیز خود یک مُد منحصربه‌فرد است؛ یک بیان دیجیتالی از شخصیت شما و اینکه چگونه می خواهید دیگران شما را درک کنند…”

اسپرینگ‌فیلد (Springfield) که از طریق شبکه خرده فروشی خود در حدود ۷۰ کشور و ۷۵۰ فروشگاه فعالیت دارد، با ارائه‌ی این کلکسیون دیجیتال وارد فهرست برندهای اسپانیایی فعال در متاورس می‌شود! برندهایی همچون مانگو، زارا و استرادیواریوس.

 

منبع:

fashionnetwork.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *