تامین محتوا برای وبسایت‌های معماری

مطلب خود را با این جمله ی معروف از بیل گیتس، کارآفرین و سرمایه دار آمریکایی آغاز می کنیم که: ” محتوا، پادشاه است! ” در دنیای امروز، ما با محتوا محاصره شده‌ ایم؛ محتوا زودتر از ما از خواب بیدار می‌ شود و دیرتر از ما به خواب می‌ رود. در این بین اهمیت تامین محتوا برای کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای معماری در دنیال حال حاضر، بر هیچ کسی پوشیده نیست. به یاد داشته باشیم زندگی ما یک محتوا است؛ ما، خود محتوا هستیم و بس!

هر یک از کانال ها یا شبکه های تلویزیونی، رادیویی و ماهواره ای در کشورهای مختلف به نوعی در تامین محتوا با یکدیگر در رقابت می باشند! این رقابت به حدی جدی است که هر ساله اعلام می شود کدام یک از کانال های تلویزیونی، رادیویی و ماهواره ای حائز رتبه برتر در بخش مرتبط با محتوای خود بوده اند. لازم به بیان است این رقابت صرفا به حوزه رسانه ای تعلق ندارد! بلکه در وبسایت ها و دیگر شبکه های مجازی نیز چنین رقابتی وجود دارد.

اگر در بستر اینترنت فعالیت می‌ کنید و صاحب کسب و کاری هستید، شما نیاز به آن دارید که هر روز برای وبسایت خود تامین محتوای اختصاصی و باکیفیت انجام دهید. یک ویسایت و یا صفحه اجتماعی برای آنکه در دید مخاطب خود قرار گیرد، بایستی برای مخاطب خود، هر روز محتوا تولید کند. شاید جالب باشد که بدانید در هر ثانیه، ۴۰ هزار جستجو در گوگل انجام می شود و بیش از ۷۰ میلیون ایرانی به اینترنت دسترسی دارند! این اعداد در عین جذاب بودن، ترسناک نیز است! چرا؟ زیرا تهیه ی محتوای خوب، کار بسیار سختی است.

به یاد داشته باشید تامین محتوا هنگامی می تواند معنی واقعی و ملموس خود را پیدا کند که از هر نظر متناسب با معیارهای جهانی و استانداردهای لازم صورت گیرد؛ وگرنه در حالت طبیعی و معمول آن، هر فردی می تواند به عنوان یک نویسنده معرفی شود!

تامین محتوا معماری

تامین محتوا برای یک وبسایت نیاز به روش های خلاقانه دارد. تولید و تامین محتوا بدین معنی نیست که شما صرفا مجموعه ای از کلمات را در اختیار داشته باشید و با تکیه بر شناخت خود و یا معلوماتی که از طریق تحقیقات و مطالعه کسب کرده اید، شروع به نوشتن کنید! و از بقیه ماجرا غافل شوید. شما در ابتدا و پیش از نوشتن، یک وظیفه مهم دارید که آن هم تمرکز خاص بر برند و حفظ جایگاه آن است. زمانی که شما از برندینگ غافل می مانید، در واقع مطالبی را ارائه می کنید که اهداف جنبی را بر آن ترجیح داده اید و به همین دلیل تامین محتوای شما ناقص می باشد و فاقد وجاهت و کارایی مناسب در دنیای زیبای اینترنت خواهید بود.

محتوای وبسایت، نشان دهنده هویت وبسایت شما می‌ باشد و با توجه به آن ارزش وبسایت شما مشخص می گردد. ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفهوم و سئو) و اختصاصی، بزرگ ترین دغدغه آبگینه می باشد. تامین محتوای متنی سئو شده برای وبسایت می‌ تواند وبسایت شما را در رتبه‌ ی بالای گوگل قرار دهد و سبب بازدید بیشتر مخاطبان از سایت شما شود.

آبگینه رویای شما را در تولید محتوا برای ویسایتان به واقعیت تبدیل می کند. آبگینه با همراهی تیمی خلاق و توانمند در حوزه کسب و کارهای معماری توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای پروسه ی بازاریابی محتوایی وبسایت شما به صورت قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید؛